Træningsanlæg

Klubbens træningsanlæg ligger nord for Nordby, hvor der i sin tid var søfartsskole på Vangled 32. Det er gratis at benytte anlægget, hvis man er medlem af FVG - andre golfspillere kan kontakte sekretariatet, hvis man vil købe adgang til træningsanlægget og ikke er FVG-medlem. Der sælges årskort, månedskort og ugekort - priser oplyses ved at kontakte sekretariatet på tlf: 21294249.

Se Google maps kort her: https://goo.gl/maps/c9FLDKJ9weUNQd5S7

Boldsopsamling og græsslåning

Praktiske oplysninger

Træningsbanens kontaktperson er: Michael Due Thomsen, due@fanonet.dk,  24487584

Herudover holder Hans Henning Jensen, dagligt øje med udslagsbanen og lukker boldkassen op når græsset er slået torsdag formiddag.

Hvis nogen er forhindret på de pågældende onsdag, bedes de selv prøve at finde en at bytte med. Det er vigtigt at der er to om det om onsdagen da alle bolde skal samles op.

Boldopsamlingen de øvrige dage – i ugens løb – kan placeres når i har tid, og det er ikke nødvendigt at samle alle boldene op, bare der er nok bolde i boldkassen. Der må ikke samles op på de tidspunkter hvor der er træner på banen (står i klubhuset)

Der er sat skilt op med at der ikke må slåes bolde ud efter onsdag kl. 18.00 og frem til tidspunktet hvor græsset er slået, samt når der samles bolde op.

Liste over boldopsamling

Filnavn Dato Filstørrelse